är du mitt sagoland?

Hejhej, nu sitter jag här efter en dusch, ansiktsmask, hårinpackning, insmörjning av ben och armar, ögonbrynsplockning och en extra ansiktsrengöring!

Det gillar vi!  MYCKET !

På tisdag blir det till frissan där jag ska färga och klippa håret hur blir det?!
Det märker vi på tisdag eftermiddag, vill ha tisdag redan nu.


Förresten några förslag på hur jag ska klippa komentera gärna!


nu ska jag läsa en bok tror jag, känner inte ens igen mig jag ska läsa en bok frivilligt, hahaha! ;p


angelicalmrin/ puss

Kommentarer
Postat av: sofia linnea - mamma till Mio

fin blogg :) allt bra med dig?

2010-09-16 @ 22:41:40
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/
Postat av: angelica

jo det är jätter bra med mig själv då ? :)



tack! och detsamma :D

2010-09-19 @ 23:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0