Jag tror inte på lögner, ärligheten varar längst och sanningen segrar alltid till slut.

Hejhej, nu sitter vi här på kontoret igen jag och Theres, det är inte såå roligt idag. för idag är sista dagen vi är här. I morgon blir det fotografera hela dagen, sen på kvällen i morgon drar jag till min far och äter middag med honom, karina och kusinerna med familj.(iallafall hälften av dom) 

Det ska blir super kul och i helgen är det Strängnäsmarknaden, samma sak varje år dock men det är alltid roligt att träffa människor ma inte träffat på länge och det är ju en super bra chans att göra det!

Så imorgon kommer det bilder till er som ni kan kolla på, jag ska nog snart göra om layouten.  Några förslag?


Jag tror inte på lögner, ärligheten varar längst och sanningen segrar alltid till slut.

/angelicalmrin

Kommentarer
Postat av: :)

är du fortfarande vän med theres furustig ? :)

Lägg upp svaret på bloggen :)

2010-10-07 @ 14:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0