14 och har precis fött barn?

Hejhejhallå!


Idag såg jag en grej som fick mig att bli förvånad.  Jag har ingenting emot unga mammor men 14 det var väl att ta i?
Man missar ju hela sitt liv? ;o
Ne, det funkar inte!
Jag är inte emot att vara ungmamma, har vänner som har fått barn som är allt ifrån 17-19 och uppåt.
14 hallå?

Nej tack, det skulle jag inte vilja iaf! 


Nog snackat om det. Ikväll blir det att åka pulka, nicklas kommer att sitta på en snowrace i bara bikini det ska bli trevligt att kolla på och se honom hur han sakta fryser ihjäl. haha nej då så farligt ska det inte vara! hahah
Min "lilla" kille ska inte dö idag ;p
Ikväll ska jag vara med Theres, Jesper, Anders och självklart Nicklas! TREVLIGT!

I morron ska vi på en mässa i Eskilstuna som handlar om att återvinna kläder där tar man med sig mellan 1-5 plagg där får man ett "kvitto" på hur många kläder man har tagit med sig, sen går man och kollar och beroende på hur många plagg du har tagit med dig så många plagg får man ta med sig därifrån!
Det ska bli trevligt.  Det är lena som har smittat oss, hon har även lärt oss massa roliga saker som att göra ringar av gamla tangentknappar och vanliga knappar och lite annat knep och knop.

här är en bild på ringarna jag har gjort. Jag älskar dom!  Defenitivit delete knappen :)









Jag har lånat mammalenas skor också och dom älskar jag ungefär lika mycket!

titta dom är helt underbara! Varma och skööna!





Skriver senare, kisses! / angelicaalmrin

Kommentarer
Postat av: ida :D

Älskar ringarna ;D

2010-11-26 @ 14:06:47
URL: http://ikkistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0