19 Maj

dåligt uppdatering sry!
nu sitter jag på svenska lektion med feber och ont i hela kroppen (n)
inte kul!
en sak är iaf lite roligt hela våran klass sitter just nu inne på facebook och gör inte ett piss av det vi ska göra (y)
ska åka hem vid 12 för jag orkar inte vara kvar i skolan längre än så.
mår inge bra, det blir hem nanna kudden och dricka varm oboy.
om jag bara kunde ha min älskling här så skulle allt vara prima fisken!
men han kommer snart hem så då kan jag vara med honom, nu ska jag se till att bli frisk till i helgen för vi har fullbokat hela helgen typ


fredag; umgås och göra något extremt roligt
lördag; flytta och film
söndag; lillebrors komfermation och middag med släkt och familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0