13 Juni

Tja!
Sitter och glor på skärmen men hittar inte på något, så då kom jag på att jag kan ju vara lite smart och blogga när jag ändå sitter här! smart va ?
Igår spenderade jag min dag med emil och rickard!
fett länge sen, vi satt och snacka lite minnen och glodde filmer (y)
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag är så osäker just nu, för allt är bara upp och ner hela tiden.
Jag fick lite råd av storasyster och det hon säger är så sant alltid! 
Hon kan mig utan till och jag tror det hon sa igår är det jag behöver men hur ska jag kunna säga det till dig för jag vill ju som sagt inte förlora dig som min vän. !
Jag kan ju inte gå runt och säga till mig själv det är bra eller der kommer blöi bra, för det vet jag ju inte..
och jag lurar mig själv bara för att jag inte ska såra dig.
aja, skit samma!

nu slutar vi prata om det!


det var allt för just nu / angelicalmrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0