so the lion fall in love with the lamb.

TJAH :d
sitter fortfarande i skolan och gör inte så mkt ska snart börja på mitt tal på svenskan, suck me or kill me..
suger apdase! igår kväll vid 12 läste jag ut den tredje twilightboken så jävla bra!  jag är helt förtrollad i dessa böker och rekomenderar stort att man ska läsa dom och om ni inte gör det frivilligt så tvingar jag er.(skojar bara)
bella bestämmer sig för att ho vil bli vampyr i denna boken och vill att edward ska göra det åt henne men det går inte han riktigt med på så carslie ska göra det men det är inte allt. hon måste vara gift med edward också men hon inser i slutet av boken att hon älskar jacob men hon överlever inte utan edward så hon ska gifta sig iaf. 
Jag älskar denna fantasi värld och önskar att jag en dag hittar en person som jag kan älska obeskrivligt och hitta min egen drog. så nu börjar jag på min 4 bok och har två till tror jag ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0