hot me up

hej bloggen, nu sittter jag har igen, igår sov jag hos jenny till idag mysigt! 
det är dock något sjukt hemskt som har hänt, alexander "bubblan" strandberg gick bort i tisdags. :/

r.i.p


Du var den gladaste och mest godhjärtade på person jorden. Vi alla saknar dig. Och tänker på dig

så vi åkte hem, la oss i soffan, kollade på mulan och drack te. efter filmen däckade vi båda två i soffan.
sen så åkte vi till gårn efter en middag med pannkakor och grädde :d mums!
det var rockkarusellen på gårn så massa band som spelade. sista var självklart bääst!
sen åkte vid hem vid halv 10 ungefär och  städades rummet och kollade lite på white chicks, sjukt bra !
somnade och sen vaknade jag vid 7 och klädde på mig kläder och sånt, sen gick jag till bussen.
åkte till skolan och var där hade 3 timmars hål inte lika kul dock men men..
och sen åkte jag hem, jag är sjukt trött.
tror jag ska lägga mig isoffan ett tag :)
talk to you later, kisskiss! :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0