ett liv kvar att leva !

hejhej bloggen nu sitter jag här storbölar och har ett stoprt hål i mitt hjärta, jag förstår inte riktigt hur man klarar av den sorgen att förlora ett barn, hur man orkar gå vidare ?
hur man har ork att kämpa när man har chansen att bara lägga sig ner,  att se på det ljusa när allt är mörkt!
jag läser boken " ett liv kvar att leva" skriver av Ulrika Ager och Jessica Dahné. Jag hann knappt läsa första sidan på boken som är förord innan tårarna bara rann ifrån min kinder. 
Ulrika är min låsas mammas kompis, dom två förlorade sina söner (dennis och jonathan) i en bil olycka - 03.
jag har läst tre sidor in i boken nu och jag klarar inte av att läsa mer just nu ser ju inte ens bokstäverna i boken längre, det bara rinner tårar. Ullis förlorade ena sitt enda barn i denna olycka och Karina förlorade Dennis men hon har även Sandra också, som btw jag är jätte glad över att jag fått lärar känna! 

http://www.ettlivkvarattleva.se/  kolla den sida så får man veta lite mer om boken och allt !




Kommentarer
Postat av: Carina

Mitt hjärta! älskar dig!

2010-01-07 @ 08:53:22
URL: http://feakydress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0