Seriöst pruden!?

Hej, nu har jag kommit på att snacka om en sak, en gång i tiden när jag var bara en lite flicka så höll jag på att förlora mina vänner för att jag bara umgicks med min dåvarande kille tänk om jag hade förlorat alla?
Vad hade jag då varit idag? Eller för ett år sen när det tog slut?
Jag hade ju gått under jorden!
Hade inte klarat mig alls!  Jag vet en person som håller på att göra exakt samma sak och det värsta är att jag tror att hon vet det också och ÄNDÅ gör hon ingenting åt det?
Jag förstår att man är blind första gången det håller på att hända men efter man har haft några förhållanden så måste man ju liksom bättra sig?! Jag kanske har helt fel men men...

Jag säger bara det att snart FÖRLORAR du mig, för jag har redan sagt vad jag tycker till dig!

Nu har jag fått ur mig lite, visste att det skulle komma något iaf! Hahha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0