21 April


theres furustig lillasyster -v-
jag älskar dig mest av allt, du betyder så grymt mkt för mig ett liv utan dig vill jag inte ens tänka på!
jag kan inte leva utan dig i mitt liv, vi kanske inte snackar varje dag men jag vet att jag har dig ett samtal bort eller ett sms, som kvällen jag var ute och gick du ringde och jag brast ut i gråt. tanken slog mig att jag skulle förlora dig föralltid och du nite skulle finnas mer för mig. jag kunde verklingen inte stoppa tårarna då.. allt bara kom, jag ska försöka vara posetiv och hålla mig uppe men det är svårt när jag vet att du inte har det lätt. den dagen du slutar orka ska jag orka för dig, jag vet att det inte kommer att bli lätt men jag vet att jag kommer att göra allt för att få ha dig kvar i mitt liv! för tanken på att inte ha dig i mitt liv fyller mina hjärna med tankar, hjärtat går sönder och tårarna bara rinner. jag kan verkligen inte förlora dig, jag klara det inte!


jag älskar dig min lillasyster, lämna mig aldrig !




























-v-


Kommentarer
Postat av: annis

snygg blogg! :)

vad tycker du om min nya design? // annis

2010-05-16 @ 15:08:08
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0