Känn ingen sorg för mig Göteborg

tjenahejsan!
nu sitter jag i skolan somvanlig och har ingenting att göra typ , har tre fucking timmars rast och det suger..
har absolut ingenting att göra överhuvudtaget ..
ska ha rörligbild och datorkunskap o.O

rörligbild; suger för att hon är sjukt seg och när hon inte kommer på orden säger hon ; EH EH EH och ser ut som dom i kungafamiljen när som spänner läpparna. hahahahah, man kan knappt hålla sig för skratt xD

datorkunskapen;  han går egenom allt som man redan kan som typ hur man gör en text fet och hur man markerar på det enklaste sättet så det suger det med -.-  

skoltrött, vill bara hem till tessan färga håret och mysa !
ikväll blir det tjejmys med jenny och tessan (:  och jag älskar dom <3
 
jag längtar tills pååå lördag ^^
det ska bli fett najs, ni som inte kommer/ får inte komma ni kommer att missa något haha :d

kommer att ha skolfoto i skolan nästa tisdag, längtar till trean då vi kan göra vad vi vill ( nästan )  på vårat skolfoto :)

vi fick även våran frånvaro papper idag, och jag har 31,3 procent frånvaro oanmäld men det har jag fixat nu för det var fel för jag har varit sjuk och dom har skrivit en massa fel på det! Angelica kirrade biffen dock ;)
hahahaha

nu är det bara en halv timme kvar tills min lektion börjar och angelica har varit duktig flicka idag och gjort läxan
( som var till två veckor sedan)  o vi skulle ha läst typ 400000 sidor oxå men det har jag itne gjort;P okej det kanske inte riktigt var 400000 sidor men iaf 20 hahah 

aja men ska nog chillma nu, hare bra ! 

xoxo / a  


p.s
ni får en bild på köpet !  d.s





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0