helgen :)

ja hej igen :)
min helg har bestått av hostningar och snorigheter :// detta gillar vi inte ..
men jag har ju haft den bästa helgen iaf (:

Fredag; skola sen drog jag och jenny hem till henne men innan det var vi på stallisskolan och checkade läget . Saknar nian väldigt mkt inte plugget utan vännerna ! <3
vid 5 drog jag till min älskade kusin och firade henne sen drog jag till jenny igen , hängde lite på gårn och hade väldigt roooligt (: vid halv tolv drog jag till babe och när jag kom hem dit blev det nästan sängen dirr för att jag mådde så dåligt ;/////

Lördag; vaknade somna och sov fram till nästan 5 på dagen. när jag hade vaknat till lite så insåg jag att babe var borta och då var han nere och snackade med jonas och hugo (: blev lite prat och sen drog älsklingen och jag till donken köpte mat till mamma och familjen och sen drog vi hem till mamma åt och kollade på fotboll ((((: 
inget slåår zlatans mååål fan vad snyggt det var :D:D
efter fotbollen drog vi till jehovas mötte jonas och hugo åkte till marifred hämtade natha, angelica, jocke och stenberg . drog hem till babe och chillade och drack öl. efter några timmar blev det bara jag, hugo, jonas och babe igen så då blev det tv-spel och jag ägde jonas totalt ! :)
och babe med :)
Söndag; vaknade, jonas och hugo kom, åkte till strängnäs, åkte till marifred, åkte till mamma, åkte till affären, åkte hem fixade mat ( babes och min 10 månaders middag!) , kollade lite tv, la oss i ett bad och nu sitter vi här framför varsin dator och loodar. kollar just nu på jackass :D fan vad jag älskar de !
bam är skit snygg btw (:



JAG FÅR SNART MINA KLÄDER SKA FOTOA DOM :)
JAG VILL HA EN BRA KAMERA :o






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0