when the darkness takes over














tjena alla ! 
just nu sitter jag och kollar på bourne 2;an idag på tv3, har lite svårt för dom filmerna men min pojkvän tycker om dom (:
jag vill bli riktigt jävla snuskigt rik och bara kunna köpa vad jag vill när jag vill, inte behöva säga till sina kompisar när man ska ut eller fika, ba ; nej har inga pengar..  eller ;  måste ha pengar hela månaden..


kunna köpa kläder för vad som helst och inte behöva bry sig, kunna gå ut och fika varje dag och bara festa utan bekymmer.
men jag vill inte vara en diva eller någon som tror hon är störst, bäst o vackrast.  att alla vill ha en fast alla nästan hatar en..

skit samma,  :) <3  att blir rik på att blogg skulle inte sitta fel :d   



xoxo/ a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0