Jerk it out !

tja bloggen, ska nog lägga mig i ett bad nu, har huvudvärk till 30000000000 o.O   suger apdase
ska nog raka benen ordentligt som fan och fixa mina ögonbryn senare :)    börjar bli succe med dom nu :) 
i love it !
vill ha en ny telefon har hittat en men den har inte kommit ut än :)

dagen juste!

kollade på top model au.  alice är en biatch !  hon tror hon är något verkligen, det ända jag ser är ett benrangel som är blek hon är nog tillochmed blekare än mig och då är det hemskt..  Jordan borde ha varit kvar tycker verkligen de ..

aja men nu ska jag lägga mig i badet och slappna av :)

xoxo /  a


You got to love it !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Top model- HÅLLER MED! hejade fan på Jordan...;)

/sosso

2009-10-06 @ 07:07:03
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon var fett sköön :)

2009-10-06 @ 12:18:32
Postat av: Brita

men tack då...jag är blekare än dig..

2009-10-08 @ 23:54:25
URL: http://britasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0