you can go and suck something

jag hatar att vara sjuk, jag orkar inte ha 38 graders feber.. :@
jag ligger nu och kollar på gladiator, kan se filmen ungefär 3000 gånger tröttnar inte på den alls..

jag har börjar fatta att mina favvo filmer är dom som har något i historien att göra som ungefär ; alexander, troja, the patriot, marie antionette m.m

åt middag hos min älsklings mamma och låsaspappa idag :)
imorron kanske han köper en bil, fuck yeah :d

aja skriver mer i morron lär väl inte ha något att göra så, det blir vara hemma i morron tänker inte gå till skolan med 38 graders feber ..

jag har lovat älsklingen att jag ska börja städa lite i älsklingens bil imorron eftersom den ska bort måste den ju se snygg ut :)

älsklingen och jag åker till bryssel på lördag morgon :d

aja det var allt för mig, puss o hej

/ a








ni får en bild på köpet :)




Kommentarer
Postat av: Therese

Vad vill du ha hjälp med på bloggen då? Den är väl stilren och bra eller????

2009-11-24 @ 14:11:04
URL: http://grabbmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0