bröllop = klänning och skor !

tjena !
igår var jag, mammi och mats och handlade lite, från början var det bara mamma som skulle ha kläder men så blev det inte. Första affären jag såg var vila och där hade dom klänningen som jag ville ha på mammas och mats bröllop. 
jag hittade en rosa klänning jätte fin PÅ GALGEN..
såg ut som en tre åring.. ( det vill man ju inte göra ..)
så mamma kom med nya känningar jag hade många men jag ratade alla förut om denna ( på bilden)
jag älskar den, sjukt fiin och idag fick jag reda på att mamma inte ska ha några brudtärnor det är bara mamma och mats som ska stå där. blev lite ledsen tills jag fick en liten överraskning att jag ska stå där uppe hålla i mammas bukett. det var roligt det känns bra att jag ska få stå där och med min mamma och min styvpappa :)
jag är glad för deras skull och tycker verkligen om alla i min familj (nya familj inklusive på pappas sida)
jag kommer snart med några skoförslag till min klänning och vill gärna få några komentarer om vilka jag ska ha :)
nu ska jag gå och lägga mig med en suckande pojkvän som tycker jag är sjukt tråkigt och inte alls är glad på mig för jag har suttit här ett tag nu ( sånt får han ta från och med nu!  )

crafoord hjärta angelica













/ a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0