sanningen kan vara hemsk men sanningen är rätt

hej bloggen .. :)
jag har kommit på att man alltid ska tala sanning hur dåligt det än kan vara..  du kanske gör någon besviken men do mblir nog glada över att du sa sanningen någon gång. jag har varit så dum och inte sagt sanningen till en av dom bästa i hela världen som jag aldrig vill förlora för att jag ville skydda någon annan. men jag har nu insett att det var det störta misstaget jag någonsin har gjort, man ska aldrig ta dom man älskar förgivet.

ibland önskar man att man bara kan få saker ogjort !



FÖRLÅT !


idag har jag varit med tessan vi vaknade runt 2 imorse fett sköönt att sova, sen fixade vi oss och sånt. åkte med hennes låsaspappa till stallarholmen där vi träffade nicklas :) satt och pratade för det mesta, najs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0