Julafton imorron:D

Tja, idag har jag julhandlat med tessan och lena ;)  
jag vet dan innan julafton men jag suger på att handla julklappar så det är lika bra att ta det sista dagen och idag har jag skämt bort mig själv lite, köpte den deo, fina naglar, små fina örhängen :d 
så det är najs, kommer bilder på allt sen :)  
nu sitter jag och tänker på hur jag ska få ihop min lillebrors julklapp..  hmm ..  det blir nog ganska svårt :o
men kommer väll på något :)

till alla killar med flickvänner eller riktigt bra polare som är brudar gå till ur och penn finns det snygga grej för bra priser :)


nu kommer det bilder !
















nu ska jag dra och hjälpa mamma med att rulla köttbullar :)

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0