19 Juli

tja, lite nattuppdatering är alltid lika nice!
idag sov jag till halv 4 tror jag att det var, skönt att få sova ut lite. iförrgår blev det inte så mkt sömn men det är väll så när det är fest. juste vi hade en liten fest som skulle ha varit förra helgen när jag fyllde men vi flyttade den pga av olika anledningar men vafan de var lika nice denna helg! nu har jag snart bott hos pauline i en månad. vi satt och diskuterade förut idag att vi inte har bråkat på en månad när vi ändå har varit med varandra 24x7 liksom. det är vi väldigt stolta över och eftersom både jag och pauline är singlar så igår bestämde vi oss att vi skulle bli tsm. så det 18 juli 2010 blev vi tsm. (y)
det gillar vi!
och idag har jag kommit fram till att jag måste skaffat ett jobb eller något för jag klara inte av att inte har pengar defentivit när man är i ett stort behov av färgning/klippning och shopping av skor och kläder, så det måste jag fixa på ett eller ett annat sätt men hur ska det gå till..  hm.. det kommer jag att berätta när jag kommer på det själv haha! 

jag har inte så mkt mer att skriva nu men jag tror nog att jag kommer på något lite senare för just nu verkar det som om det kommer bli en sen natt

puss /  angelicalmrin










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0