i natt så dräper vi dig

tjena bloggen nu sitter jag upp på vallen och alla andra håller på att plocka ihop allt, vi ska nog åka till strängnäs och käka lite foood snart men jag vet inte, :P
det beror ju på hur mkt klockan blir, det är jag henke, jens och lillasyster här uppe !
jag har kommit på att jag skulle lägga ut 500 hundra spänn om jag hade betalat varje gång jag skulle ha sätt sjåvven. jag har älskar dom här dagarna jag varit här och hjälpt till inte varje dag man får sminka små pöjkar hahah ;D




~det enda jag vill göra just nu är att vara med dig och känna dig mot mig~


mitt hjärta slår i hundra när jag hör av dig, jag tappar andan och kan knappt andas.. jag önskar allt vore lätt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0