Fläskdoris

go kväll bloggen :)
idag har jag varit på alla humör som finns, vet inte riktigt varför men har bara haft en bra och superdålig dag. men alla dar kan ju inte vara perfekta :*
idag har jag haft en skrattattack som varade ungefär hela bussen på ungeför 25 min, grisgarvade och hade mig x)
jag hr inför skaffat lite idag, nya lakan och sängkläder till nya stooora sängen (a)
juste har jag inte berättat men jag ska köpa ny säng till mitt nya rum, 160x200 sååå jätte stoor säng ;) 

jag har inte så mkt tid att vara här nu, ;(  som jag tycker är ganska synd. men ska försöka så ofta jag kan :)
nej nu ska jag läggga mig isängen
men här kommer det två små bilder :d





pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0