det finns bara ett enda sätt att brinna upp

Hej! 
Idag har dagen varit rätt chill, åkte till skolan var där sen åkte jag hem när vi skulle ha matte för jag hade inte med mig mina nycklar och om vi inte har våra grejer på lektionen så får vi skolk. Så jag,ida och tessan drog ner på stan där vi mötte jenny och drog till nancy's och åt (jenny åt, jag  drack varm chocklad med grädde och ida drack en cola och tessan varken åt eller drack):d

Imorgon blir det skolan och sen drar jag till älsklingen som jag inte har träffat på två dagar så imorgon blir det southpark marathon och sen ser vi väl om det är något på tv, eller kolla på någon jävla norskzombie film som min älskling sa var jätte läskig..
Aja, skit samma nu ligger jag och snacka med älsklingen och kolla på vänner :) <3
Snart ska jag sova men ska jag kolla på tingeling :)
Sov gott :d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0