13 September

Halloj, nu sitter jag här och bloggar, jag har precis fått i mig en bruk med sparris och nu dricker jag ett stort glas med kall mjölk mm.. gott!
skolan idag inget märkvärdig hände kan man ju säga, förutom att vi har världens mest förvirrade och osäkraste lärare.. det kanske blir bättre med tiden vem vet?!  det får tiden ta och se..

Idag har även jag varit med Mamma på Jysk och letat gardiner och kudd o täckfodral till sängen det gick ganska bra tills vi kom till att hitta gardiner då såg vi en som matchade både kuddena och täcket men då fanns bara "visningsmaterial" kvar..
suck säger jag bara..
trött att ha ett påslakarn som gardin.. 
det skulle dock komma in lite flera på torsdag då ska jag stå o hänga på låset för att få gardinerna! haha


Idag satt jag och Hanna på tågstationen  i några timmar,  hahah roligt värre eller inte!
haha

Jag träffade Zakaria innan han åkte till skolan! 
Efter det åkte jag hem och kollade på Top Model under täcket och myste lite...

Om man ändå inte behövde gå i skolan, utan bara ligga hemma hela dagarna FETT SKÖÖÖNT!

Vad fet man skulle bli(inte braa!)

Ska ut och spring med Ellen och det ska bli sjukkkkt niice!  kommer att finnas på telefonen ikväll!





angelicalmrin/puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0