Skolan!

Hej, nu sitter jag här i skolan och gör inte speciellt mycket förutom att spela mina fb-spel!  det är awsome, ja vad ska man mer säga?  Det är frågan (; 

Jag vill ha en hund, en yorkshireterrier. dom är ju bara för berdårande!  Ser ut som en leksakshund som man köper i leksaksaffärer!  SÅ UNDERBAR!











Skolan, varför läser man inte bara dom kuserna man vill läsa ?  fast man måste ju ha svenska, engelska och matte men alla andra, om man fick en lista på alla som man ville läsa så skulle det ju vara så mycket enklare!  det tycker jag att man ska göra på gymnastiet!



ja nu har jag inte så mycket mer att säga kommer nog ett inlägg till senare idag om kanske inte två!

hare så bra tills dess!

kiss, angelicalmrin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0