i'm looking for something wild

Hallah, nu sitter jag här igen och tänkte att jag skulle skriva lite om några saker jag tänker på.


Som ni säkert märkte så gästbloggade min underbara lilla Lish nyss!  Jag har mina brudar brevid mig som sitter och antingen spelar tetris eller kollar på bloggar!  AWSOME! 
Det enda som är lite tråkigt är att Theres inte är här idag, hon är sjuk! unlike.

Just nu istter jag på min webdesign lektion med våran lärare som är allt annat än normal men såå jävla härlig är han., Like! Jag kanske inte förstår allt han säger men försöker iaf hänga med lite, haha

Jag vill att skolan ska sluta nu!  Jag vill ta studenten..
Jag vill ut på äventyr, skaffa barn och gifta mig!  NU!
Åka till Australien och Nya Zeeland, resa över allt på hela jorden! 
Kunna se allt och lite till, det enda som oroar mig är att jag kommer att bli kvar i allt äventyrliga och inte få allt jag vill ha i mitt liv.


Jag tror nog inte det händer men man vet ju aldrig! 


BTW, snart blir det 8mm i örat :) 
bild kommer på hur det ser ut snart!


kisskiss, /angelicalmrin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0