16 Juni

Hallo, ja jag vet inte om man kan kalla detta nattblogga snarare tidigmorgonbloggning. haha
inatt har jag chillat med lillebror, emil och anton. badade bastu och körde lite frågesport.
har fått en sådan sjuk bra start på sommaren så det är fanimig inte sant.
nästa vecka kommer rille och jimmy också, då blir allt toppentoppen(y)
midsommar kommer att tillbringa med familjen och jimmys familj + 25 andra bra vänner och familjer !

jag tänkte lägga upp lite bilder som jag har glömt att lägga upp, för jag  kan ändå inte sova för det är någon som håller mig vaken så det är väll lika bra att vara uppe ett tag till (a)


har får ni några bilder !




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0