stina och jag

hej bloggen =) nu har jag och stina varit ute och åkt pulka, jag har även fått tillbaka min normala storlekpå fingrar :)
dom var ungefär tre gånger så stora som du igentligen ska vara :d haha
jag har även ramlat på rumpan cirka tre gånger, hatar uggs inge bra sulor :P
haha det är inte alla som är ute vid 11 på kvällen och åker pulka i en bake utan lampor och bara skog överallt. :p
men vad händer när man slår ihop två nötter ? :d  jo det blir  en dubbelnöt :P
vi är inte så smarta jag och stina :)
jag och stina har inte träffats på länge och det suger :'(  men jag älskar henneiaf :*  min lilla jude, och våra minnen tillsammans :D


nu kommer det en bild på mig och stina för ganska länge sen :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0