i dont like to wait

Hej bloggen :)
nu sitter jag i skolan och skriver om william shakespeare och det är ganska intressant att läsa om en av alla världens legender, jag blev så sugen på att kolla på romeo och julia så det får bli det till kvällen,  och jag vill fortfarande ha fredag och mitt nya rum men framför allt min nya säng !! längtar som fan !
skolan suger men det som är bra är tessans hisskort! :d  slippa gå i alla trappor :p  det gillar vi (y)
tessan sitter på min högra sida och hannapanna sitter på min vänstra ;d    
jag tror att jag kommer få en toppen helg och jag hoppas på de också ;)
kanske får jobba mer under sjåvven !



nu kommer det en liten bild :d
och i sommar blir jag en blondin igen :d  niiiiiiiice
blondes do realt have more fun !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0