hitler yes i am ! :D

chacha bloggen
idag vaknade jag med ett ryck av att telefonen ringde, dt första jag gjorde var att kolla mot fönsret.. haha det var jätte mörkt och det första jag tänkte var att hur mkt är klockan egentligen, klockan var då halv 5  xd
kanske inte skulle ha snckat med rickard fram till ungefär halv 6 i morse :P men trevlig var de !
haha, nu sitter jag i stinas säng och umgås med min lilla jude, :D  ska snart gasa i hjäl henne men hon överlever nog om hon har tur :D 
haha, 
i morron ska vi ha middag hemma hos pappa :)  kanske ska åka lite pulka med jenny :) stina och jag funderade nyss på att åka pulka med vi konstaterade att dt va för jävla kallt XD 
ÅKA SKÄRTLAPP !:D


hahaha,     det kommer bilder sen ifrån våran resa ner för konsumbacken för nu har vi ångrat  XD  
skriver mer sen puss bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0