From this moment !

Rip, Håkan Eriksson !

Min kära och så saknade morbror, dagen du försvann kom som en chock för oss alla men för vem händer inte de.  När man förstår att döden är så nära men ändå så långt bort. Jag kan ju inte säga att jag har kommit över sorgen som du gav mig när du försvann, jag har bara försökt gör det till något bra. För utan sorgen efter dig vore som at glömma bort dig,  jag kan ju inte heller riktigt kalla det sorg utan mer ett minne av alla stunder med dig, inte bara jag utan alla som fortfarande har dig kärt som hjärtat. Har fortfarnde inte riktigt fattat att du är borta utan för mig har du bara rest bort vackrare stället där du kan leva med dom sakerna du älskar mest av allt.  Till minne till ska jag skriva in ett par ord på min handled som betyder grymt mkt för mig, så varje gång jag kollar på det ska jag tänka på dig.
"from this moment."
Kommer alltid att älska dig håkan, son, bror, morbror och väldig kär vän ! <3




~ from this moment life as began you are the one, right beside me you belong ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0