dygna ..

hejhej bloggen. nu nattbloggar jag lite :)
jenny ligger här i sängen men mig, vi skulle dygna i natt, men nu ser vi hur det gick.. jenny sover som en gris :)
i morron ska jag och jenny in med anders och kolla när dom spelar bandy vid 10 haha.
snacka om att jag kommer att vara däckad i morrn. sen ska jag hem till min far och fixa lite med rummet juste nytt rum på g :)  större, najs och jag älskar de ! :d
ska ta lite bilder på det i morron med min älskade kamera :d
haha btw :d jenny började precis snarka :p
angående rummet så ska jag ha en nougat (stavning) färg blev sjukt najs, så jag och pappa ska börja lägga golv snart, får väll se hur mkt jag kommer att göra (a)

och juste det blev inget dalarna, mamma ville att jag skulle vara hemma o umgås lite med henne, så kanske blir lite tjejmys på tisdag och onsdag :)
doppa grönsaker och äta gott  :d 

det gillar vi, men nu ska jag kanske väcka jenny hon sa en halv timme och nu har det gått en halv timme.


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0