7 Februari

Hej bloggen, nu sitter jag här och dricker kaffe och har precis ätit upp min glass mumisgt!
igår blev det myskväll med linus och tessa, hann även träffa jenny och anders.
jag och linus var ute och gick i ungefär två timmar igår,  haha roligt! 
vi mötte tessan inne istan vid ungefär hlav 8 kanske om inte 8 sen gick vi hem till mig ifrån stan och det måste ha tagit ungefär en timme. vi la oss i sängen och kollade på film sen.  vi kollade på spiderman två.
vi gick med linus hem vid 3, jag och tessan gick med honom hem så han inte skulle bli " våldtagen i skogen ", haha !
jag och tessan var hemma runt 4 och då dog vi i sängen :d
puss på kvällen för den var bäst ! :D 
idag kommer linus hit och ska kolla på spiderman tre med mig och någon annan film :)  retas och kittla honom, har nog aldrig träffat en kittligare människa och han får såndan jävla panik så det är sjukt kul, hihi !
jaja, skriver senare
pusss

Linus <3






Kommentarer
Postat av: jaasmine

angelica är kär! jag gillar't! <3

2010-02-08 @ 12:35:25
URL: http://jasmineolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0