6 Augusti

hej, jag kom precis och tänka på en sak som jag undrar lite över ungdomskärlek tror ni att man kan ha kvar det förresten av sitt liv och efter 10-15 år träffa den människan och få tillbaka allt!
alla känslor allt? 
det är en sak jag undrar över och finns det något som kallas evig kärlek ?


Sommarlovet börjar sakta men säkert gå mot sitt slut då är det bara tillbaka till skolan, börja leta jobb och lägenhet!
Att kunna leva som jag vill och börja ta tag i mitt liv, börja tänka på vad jag vill med mitt liv..
Liksom haha vem vet vid 15-16 års ålder vad men verkligen vill jobba med i resten av sitt liv?





Pauline Pettersson hjärta Angelica Almrin! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0