7 April

hej bloggen, jag vet att jag inte har varit så aktiv!
SORRY !
jag har kommit på en sak att jag inte tycker om människor som tar kärleken före sina kompisar.
jag var sådan förut och det ångrar jag, jag höll verkligen på att förlora dom bästa och jag ber om ursäkt för de.
för att förlora sina riktiga vänner är det värsta man kan göra.
för dom sagt " kärleken kommer och kärlek går men äkta vänskap består".
och en sak till människor som använder ordet "jag älskar dig" sånna som inte vet vad ordet betyder och hur stort det är. det är skillnad om man är tre och säger de till någon annan för vid tre vet man knappt vad äkta kärlek är och jag tycker det är en helt annan sak.
för kärlek vid tre är att hålla handen och pussas..
en väldig bra vän sa till mig för några dagar sen; angelica du kallade honom älskling, det är väldigt stort de med för det är som att säga att man älskar någon, men jag vet inte riktigt om jag håller med helt och hållet jag säger bara att det är någon man har kärt om hjärtat som betyder verkligen mycket för en och man ställer upp till tusen % varje gång.

Hur är kärlek när man är stor ?
det vet man inte fören man hittat den rätta!



jag säger bara att mina kompisar som jag har är dom bästa och jag skulle verkligen kunna göra vad som helst för dom flesta och jag är helt seriös.
men dom jag skulle kunna dö för är min familj, jag kan inte tänka mig ett liv utan dom..
mamma, pappa och lillebror jag älskar er verkligen över hela mitt hjärta !



dom vänner som jag litar på och jag verkligen aldrig vill förlora är min älskade stora syster Theres Tillberg, Jenny Bäckström, Anders Bäckström och Angelica Filipsson.

<3

kimberly myllimäki håller mitt hjärta hårt, jag har inte känt dig så länge men jag känner verkligen att jag kan prata med dig om det mest! du är en sann vän!

Ellen Edling har jag inte heller känt speciellt länge men jag säger bara att jag kan verkligen prata med dig, jag vet att du ställer upp för mig alltid hela tiden!
har aldrig tråkigt med dig babe!

<3

klart har jag mycket andra vänner som mitt hjärta slår för och jag säger bara förlåt om jag någonsin gjort er något jag säger bara att ni är min värld!  utan er hade jag aldrig klarat mig och jag saknar dom flesta ifrån 9;an.
dom bästa stunderna som jag någonsin haft är med 9a och b :)

nu tror jag nog att jag har skrivit klart min bibel!

talk to you guys later, kisses!  / a







 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: majaa

vad fint angelica! puss! <3

2010-04-07 @ 19:17:42
URL: http://majlo.devote.se
Postat av: angelica

tack maja :D

2010-04-07 @ 19:19:53
Postat av: Anonym

du älskarrju alt å alla efter 3 dagar!

2010-04-08 @ 00:23:00
Postat av: angelica

jaså det gör jag?

ja men om du nu är så feg att bara sitta och skriva anonymt inte vågar stå för det du säger kan du ju lika gärna hålla käften.

och varför ska jag bry mig om vad du tycker/tänker/säger, du vet inte ens sanningen. så dra !



och nej jag älskar defentivit inte alla efter tre dagar är. det tar månader.

2010-04-08 @ 14:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0