11 April

Hej,  jag ligger nu i sängen och kollar på någon skit dålig film på 4;an.
kan inte sova det är för mycket som snurrar just nu.
idag har jag varit hemma med familj och umgåts och sen vid 20 över 9 halv 9 gick jag och ellen ut och gick.
våran vanliga runda i ungefär tre timmar! (y)
det är nice, jag har så tråkigt just nu så ska skriva om några bloggare som jag kollar dagligen.
;
rikauteliggare; bra blogg, synd bara att hennes uppdatering inte är varje dag. jag gillar hennes blogg rikitgt mycket!

paow;
paows blogg är en av dom jag har gillat mest väldig länge men nu börjar det bli för mycket.
nu börjar det bli "hej kolla på mig, jag tror jag är snyggast".
det var inte så sex och sånt, hon skrev inte så mkt om sitt privat liv.
vet inte, vad jag tycker längre!

dessie; har inget att säga förutom fjortis.
ungefär " åh jag är sååå bakis"
överdriven brud!

kenza; lite tråki på sista tiden men kan verkligen inte släppa den. Bra klädsmak och inte så mkt privatliv!
det gillar vi!

nevnarien; mer uppdateringa och mer bilder mer photoshop tips.
den här bloggen älskar jag verkligen eftersom jag älskar att fotografer själv.

kissie; usch, säger bara bimbobrunett
kuksugarläppar och självisk..
gillar hennes kläder (endel)
men det är de enda, skrattar åt henne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0