tja joel !

tja !  nu sitter jag i skolan och gör ingenting det ösregnar utanför fönstret. sitter i biblan och gör inte så mkt,  chillmar mest ! :)

juste jag och min älskling har kommit på att vi ska bli nyttigare ;)  för väll se hur det går

detta har vi kommit överens om ;

1 ;  inte äta godis på vardagar utan bara på lördagar, ( det måste ju finnas en andledning till varför det heter lördagsgodis)  haha

2;  ingen skräp mat förut om en gång i veckan

3;  ska börja äta mer naturgodis

4 ;  ska träna minst 2-3 gånger i veckan !   ( angelica 1 & 2 ska börja träna på Balanze )

5 ; försöka vara ute och gå några gånger i veckan


får väll se hur detta går iallafall,  ska bli hälsosammar, kan behöva bli lite smal och fin lika bra att börja träna inför sommaren så man inte behöver skämmas..

detta händer i helgen ;

1 ; Fredag övernattnign hos tessan och färga håret och städa och fixa lite inför lördagen :)))

2;  Lördag då blir det parttyyyyyyyyy naajs, dricka,bada och äta mat med några av dom bästaste personerna i hela världen! <3

BILDER KOMMER IFRÅN HELGEN:D

JUSTE KOM PÅ EN SAK!!! :D

ska snart ta hål i navel, tessan har redan lovar mig och hålla mig i handen (:


allt för mig!
xoxo/ a 

Kommentarer
Postat av: Sofi

Du är precis lika fin som du är nu <33 =D

2009-09-24 @ 15:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0