så då säger vi det då

 

 

Hallo,  fortfarande sjuk men vafan jag åker ju till bryssel i morgon så det är bara att pina och stå ut.
snart får jag ny och fräch cover till min lilla blogg, tack vare sara!
just nu kollar jag på alexander och jag ä-ä-älskar den,  snygga killar i filmen yes bitch.
jag är så sjukt taggad på att åka till bryssel, visst kommer att sakna min storasyster, jenny och brita men jag kommer ju inte att vara borta föralltid, ( hoppas jag )  jag och älsklingen har även fått lånat bomans kamera,  tack så mkt!

på senaste tiden har jag börjat lyssna på gamla godingar ifrån när man var mindre, några av dom är lite konstiga men vad ska man göra jag var liten. haha,

 

allt ifrån mig :)

 

bye bitches !


Kommentarer
Postat av: Brita

Passa på att äta mycket bryssel kol i bryssel! haha. Kommer sakna er, love you

2009-11-28 @ 11:56:40
URL: http://britasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0