joshi

tjatja, :)

jag har kommit på att nu får det fan vara nog

idag börjar jag ett nyttigt liv..


  • ska börja äta 4-5 mål om dagen,  frukost, lunch, mellis,middag och kvälls mellis


  • när jag kommer hem ifrån bryssel ska jag börja träna, ut och gå promenader.

  • sluta äta godis på veckodagarna och om jag är sugen på något ska jag äta frukt eller sallad

  • ska sluta äta vit bröd och börja äta nyttigt bröd!

  • till frukost ska jag äta yoghurt med solrosfrön,  yummi

  • träna tre-fyra gånger i veckan.


det var allt för mig puss o hej

/A


Kommentarer
Postat av: Therese

Håller tummarna för att du lyckas!!

Kram

2009-11-25 @ 21:39:06
URL: http://grabbmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0