it's still my birthday .... kiss me

tjena halllo, igår var jag, babe, jenny, anders och thessan på new moon (: sjukt bra film ! värd att se iaf till er flickor som gillar killar som är sjukt snygga :d
jag gillar den, idag vaknade vi vid 1 o då skulle vi ha varit på middag hos babes mamma så vi slänge på oss kläderna och åkte iväg.  åt middag och pratade sen drog vi till min mamma (;   och fikade lite med morfar och mormor. sen la vi oss i sängen jag spelade några spel pöå datan och älsklingen kollade på tv. :)

vi åt middag vid 6 och sen la vi oss i sängen igen och chillade, sen kollade vi på fredrik och filip med familjen. jag och älsklingen åkte även hem och nu ligger vi här kollar på film .. sen ska vi sova så gott för vi ska upp tidigt i morgon..


allt för mig fram och tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0