förlåt, dålig uppd.

yo biatches, long time..  jag vet förlåt för att jag inte har varit mer aktiv på bloggen, men jag har inte riktigt orkat.
nu kollar jag på brothers and sisters, fett bra program tridde det skulle suga men det var bra har även idag kollar på dh sjukt bra program snart blir det sängen med datorn och kollar på andra avenyn.

det var halloween i helgen och jag var utklädd på fredagen och jag var.... hippe.  det var jätte kul, iaf till en början sen blev det lite segt så jag och jenny gick hem till henne la oss med min dator i sängen och glode på fredagen den trettonde. det var roligt, lite läskigt men jag hade ju jenny bredvid mig. 

snart kommer ni få en bild på mig ifrån halloween,  and btw jag och min älskling har snart ett år, och det är är nu bara två dagar kvar.

Jag älskar dig Magnus Crafoord !<3

xoxo

/aalmrin








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0