butterfly fuck

tjatja, sitter och kollar på en film med min britisch :)
vi kollar på butterfly effect :)
vi har även kollat på en norsk skräckfilm som heter dod sno och den var läskig i början men sen var den bara töntig värre XD
imorron blir det antaligen biooo :d 

fett najs, och förresten sorry för att jag inte har varit så jätte aktiv på bloggen :) ska bli ändring på det nu och många fler saker !

  • jag ska börja gymma och få min kropp i form
  • ska säga upp kontaken med människor som bara gnäller och bryr sig bara om att förstöra mitt liv


det var allt för mig!  xoxo/a





Kommentarer
Postat av: Brita

Det är bra gumman! love you

2009-11-21 @ 13:15:52
URL: http://britasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0